onsdag 20. oktober 2010

Oppgave 2; rommet mitt

Da var også oppgave to levert og presentert for lærerne og klassa etter en ukes høstferie.
Oppgaven innebar at vi skulle ta mål av rommet våres hjemme og innrede det sånn vi ville ha det. Jeg likte at vi brukte våres egne rom, da har man muligheten til å gjøre det sånn man ønsker å ha det. Merka at mange faktisk ble inspirert til å pusse opp rommet sitt også. Nå er det jo ikke lenge siden jeg innredet og malte rommet mitt da, derfor brukte jeg noe av den samme løsningen som jeg har fra før av. Men selvfølgelig ble det jo noen endringer her og der.. Det som var den store utfordningen med oppgaven her, var at vi fikk et budsjett på 8000 kr som vi måtte holde oss innenfor. Det funka faktisk helt fint for meg, alt i alt kom det seg på rundt 7600 kr, men pga liten tid så fikk jeg ikke tatt med noe pynteting osv. Men ser jo i ettertid at jeg hadde hatt råd til det også..

Desverre ble fargene helt feil, men det skal hvertfall være noe lignende.. Her er noen bilder av tegningene:

                                 PLAN (med belysning):



                          OPPRISS (også med belysning):


    LITE UTVALG AV MØBLENE:
Cleo skittentøyskurv

MALM Kommode 4 skuffer brunsvart Bredde: 120 cm Dybde: 48 cm Høyde: 55 cm









  HEMNES Nattbord brunsvart Bredde: 39 cm Dybde: 39 cm Høyde: 75 cm
















Oppgave to arbeidet hele klassa kjempebra med, så det var nok ikke bare jeg som var fornøyd med oppgaven! Denne gangen var oppgaven mer spennende og morsom, mye fordi oppgaven ble mer virkelig, siden vi selv visste hvordan rommet våres var fra før av. På grunn av dette så synes jeg at jeg jobbet effektivt og fikk gjort mye på kort tid.. for engangs skyld! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar