fredag 29. oktober 2010

Div. skisser

Legger inn noen skisser som skulle vært lagt inn for litt siden. Har ikke fått lagt dem inn før fordi jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal bruke scanneren. Fant jo ut idag med litt hjelp at det ikke var vanskelig i det hele tatt da men..





Denne stolen skissa jeg da alle i klassa satt i kantina for å skisse samme stol fra forskjellige vinkler.













Her er en stol jeg skisset her om dagen, da vi fikk i oppgave å finne en møbel med gammel egyptisk stil. Så da ble det denne stolen ;)














Her er den andre egyptiske stolen jeg skisset. Man ser de er ganske så forskjellige, men det jeg har merka som har gått igjen i flere møbler jeg har sett, er føttene på stolen; mange av stolene hadde dyreføtter. Man kan se det på stolene jeg skisset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar