torsdag 19. mai 2011

Oppgave 8; Egendesignet møbel

I slutten av marsmåned fikk vi utdelt en spennende oppgave. Oppgaven gikk ut på å designe "et møbel, innredningsprodukt eller produkt som er beslektet med bransjen". Etter litt mange tanker fram og tilbake, kom jeg fram til en møbel jeg ville lage; et kaffebord.


Kort utdrag fra beskrivelsen: kaffebord med smart løsning. Den underste bordplaten kan sveives ned, sånn at det blir oppbevaringsplass under øverste bordplate. Kan sveives opp igjen, og da blir det et helt bord med oppbevaringsplass under. Fåes i to typer; bøk eller valnøtt med stålkant rundt. 45 cm bred.


    Skissearbeid


Det som var trist med denne oppgaven, var at jeg aldri fikk gjøre den helt ferdig. Selve produktet var satt inn klart på tegnearket, men modell fikk jeg aldri lagd. Grunnen til det var for at jeg var syk i noen dager.. Utenom det så ble jeg fornøyd med resultatet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar